پرسش های متداول

هفت سبد به کدام مناطق ارسال دارد؟

پاسخ:

پاسخ: پوشش منطقه ای فعلی شهر تهران می باشد که در هر منطقه ، متناسب با حد اقل تعداد  10 نفر عضو، خدمات باشگاه ارائه خواهد شد.


ارسال به همه نقاط تهران رایگان است؟

پاسخ:

پاسخ:بله ، ارسال هفت سبد برای سفارشات بالای 25.000 تومان به تمام نقاط تهران رایگان می‌باشد. (برای سفارشات زیر 25.000 تومان، 4.000 تومان هزینه حمل شامل می شود)


از وضعیت سفارشی که ثبت کردم چگونه می‌توانم مطلع شوم؟

پاسخ:

پاسخ: اگر از طریق سایت و اپلیکیشن و روبات تلگرام سفارش خود را ثبت کنید در پایان ثبت سفارش یک کد رهگیری به شما داده خواهد شد که از طریق وارد کردن آن در قسمت رهگیری سفارش می توانید از وضعیت سفارش خود مطلع شوید و اگر سفارش خود را به صورت تلفنی ، و یا پیام تلگرامی ثبت کردید ، می توانید از طریق شماره تلفن های 09360041638 و 09360041956 سفارش خود را پیگیری نمایید.


چه زمانی می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ:

پاسخ: شما در 24 ساعت شبانه‌روز و 7روز هفته می‌توانید سفارش خود را ثبت نمایید

 اما ساعت کار فروشگاه برای سفارش گیری  و همچنین تحویل کالا از 8 صبح تا 8 شب می باشد و اگر سفارش بعد از ساعت 8 صورت گیرد ثبت سفارش شما به عنوان فردای آن روز تلقی خواهد شد و تحویل بر مبنای آن انجام خواهد شد.


حداقل میزان سفارش در هفت سبد چقدر است؟

پاسخ:

پاسخ:حداقل میزان سفارش بسته به دلخواه شما می باشد .


چگونه می توانیم برای جشن ها و مهمانی ها سفارش ارائه دهیم؟

پاسخ:

شما می توانید با ثبت سفارش خود در سامانه ی ما به نشانی www.7sabad.ir در هر زمان و هر مکان سفارشات خود را دریافت نمایید. بعلاوه، شما کاربران عزیز می توانید از طریق تماس با شماره ی 09360041638، 09360041956 نیز سفارشات خود را  پیگیری نمایید.  


در صورت تاخیر در ارسال محصول چه باید کرد؟

پاسخ:

می توانید به قسمت پیگیری سفارش مراجعه و یا با شماره گیری شماره های 09360041638 و 09360041956 مرسوله خود را پیگیری نمایید.


بعد از نهایی شدن سفارش، با من تماس نگرفتند یعنی سفارش من ثبت نشده است؟

پاسخ:

خیر، تلاش ما در هفت سبد حذف تماس‌های غیر ضروری است و اگر مشکلی در سفارش شما باشد از طریق واحد پشتیبانی هفت سبد با شما تماس گرفته خواهد شد.


جمعه ها و روزهای تعطیل هم ارسال دارید؟

پاسخ:

خیر ، و اگر ثبت سفارش در جمعه  یا روزهای تعطیل صورت گیرد به عنوان ثبت در اولین روز کاری تلقی می شود.


اگر کالایی مشکل داشت، چه کاری انجام دهم؟

پاسخ:

یکی از شعار‌های ما در هفت سبد گارانتی بازگشت کالاست . در صورتی که با مشکلی مواجه شدید محصول را می توانید مرجوع کنید.


آیا ممکن است توزیع کننده همراه خود دستگاه کارتخوان بیاورد؟

پاسخ:

بله، دستگاه کارتخوان همیشه همراه توزیع کننده هفت سبد خواهد بود.


آیا هفت سبد در سایر شهر‌ها شعبه دارد؟

پاسخ:

پاسخ:خیر، در حال حاضر فعالیت ما در تهران صورت می‌گیرد و ما هیچ‌گونه نمایندگی و یا شعبه‌ای در بقیه شهرها نداریم .


آیا فاکتور ارسال می‌کنید؟

پاسخ:

بله، برای تمام سفارشات همراه با کالا ، فاکتور ارسال می‌شود.


آیا تحویل دهندۀ کالا دارای کارت شناسایی می باشد؟

پاسخ:

بله شما می توانید کارت شناسایی تحویل دهندۀ کالا را کنترل نمایید و یا با تلفنهای تماس مشتری استعلام فرمایید.